29 November 2008

j'aime le fashion - by JAIMEE.



Met mijn glansende motorlaarsjes, de riem strak om de middel geknoopt, haar opgestoken in een knot zit ik hier achter de computer te typen. Nou, ik houd er niet van om te liegen, dus ik geef het eerlijk toe; Geen motorlaarsjes, geen riempje, geen knot, maar een blauwe pyama en unfashionable sloffen. Toch moet en zal ik wat schrijven vanavond, i'll promise you. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben de nieuwe blog-fashionista van sostylelisious.blogspot.com.



Jaimee is de naam. Ik vind dat het echt heel stylish voor mij zijn is om deze blog te bezitten! Vergis je niet, wij zijn perfectionistisch, wij willen dat onze blog overal ter wereld gelezen word, dus in het Caribisch gebied, (dan bereik je ook gelijk elk land waar er Engels word gesproken), in Nederland, in Turkije, in Frankrijk, Everywhere! Our blog is gonna be world wide, that's a fact!



Ik ben geboren in Amsterdam, waar ik nu nog steeds woon met mijn moeder, want mijn ouders zijn gescheiden. Mijn droom is om Anna Wintour's plek in te nemen, en hoofdredacteur te worden van de Vogue. Helaas, de kans is klein dat dat echt gebeurd, dus... Als dat niet werkt, word ik advocaat. Dat lijkt me heel interessant, ook de studie lijkt me heel relaxed. Mijn vader zei dat de rechten een taaie studie is, maar ik heb het er voor over.



Nu weten jullie wat meer over mij. Dus alle Nederlanders, comment my post, please!!



X Jaimee





No comments: