25 August 2010

Gebruikt Soulja Boy cocaine?!



Volgens Kat Stacks wel.
Supahead 3.0 Kat bezocht rapper Soulja Boy Tell'em in zijn hotelkamer.
Ze vond daar cocaine op het dressoir en guess what? Ze besloot the drugs te filmen met haar cameraphone en Souljaboy flink uit te schelden. (He's a motherf*cking cokehead, yo). Oops, Soulja, bet ya didn't see that one coming.

"What up y'all, dit is Kat Stacks, b*tch. Ik kan nu niet hardop praten want Soulja boy is aan het douchen. Anyway though, ik ben hier @ het hotel, bij de Intercontinental Buckhead in Atlanta, vlak tegenover Soulja boys appartement. I'm kicking it with this ************ soulja boy, hij is een ************ cokehead!,'' zegt Kat waarna ze naar het dressoir loopt. ''Kijk naar deze sh*t, haha, hij is een cokehead!! Hoe grappig is dat?'' aldus Kat Stacks.



Ik zie echt niet wat daar grappig aan is, Kat 'Famewhore' Stacks. Actually it's pretty sad.
Soulja boy heeft een prachtige carriere voor zich liggen, en dan verpest hij het door coke te gaan gebruiken? Maar ja, dit hoeft niet perse waar te zijn. Kat staat bekend als een big fat liar en een irritant kreng (ze kreeg Bow Wow en Fabulous zelfs zo ver om haar te slaan), dus voor hetzelfde geld heeft ze gewoon babypoeder op het dressoir gegooid. Of de coke was van haar! Onder de reactie van mr Soulja boy himself.

Soulja, ik geef je het voordeel van de twijfel. Die biatch Kat is zo fake & psycho, dat ik haar niet zomaar kan geloven.

Voor the video click op deze link:
WARNING: not for kids, grof taalgebruik! :P

No comments: