26 November 2009

'Watch Me On Yo Videophone!' De remmen gaan los bij Beyonce en Lady Gaga!

Ik heb altijd gedroomd van een samenwerking tussen mijn twee beloved zangeressen, Beyonce en Lady Gaga. Toen ik hoorde dat ze een duet gingen opnemen, kon mijn dag niet meer stuk. Oh my gosh! Gehuld in wacky outfits, ultra hoge hakken en futuristische brillen zagen mijn girls Bee en Gaga er in de videoclip van 'Videophone' geweldig uit. Zo catchy als de beat van dit fabulous lied is er geen. Beyonce en Lady Gaga kunnen shaken als geen ander, dat zie je ook tijdens de choreografie. Rondzwaaien met pistolen in identieke witte pakjes?! Wow. hot!! Over de tekst: Een beetje aan de dirty kant. Maarrr.. Is er tegenwoordig nog een lied dat niet vies is? Nee. Of ik kritiek heb op Videophone? Make-up, perfect. Haar, perfect. Kleren, perfect. ALLES perfect! Fashionista's, check it out. Zie hieronder Beyonce en Lady Gaga met: 'VIDEOPHONE!

KISSES,
Aisha Darling

No comments: