10 November 2009

Rihanna SPREEKT voor de EERSTE keer over de mishandeling door Chris Brown!

Zangeres Rihanna heeft voor de eerste keer openhartig gesproken over de mishandeling door haar ex-vriendje Chris Brown. Zij waarschuwt alle vrouwen: “Het kan iedereen overkomen.”

De 21-jarige zangeres vertelde hoe de wereldwijde aandacht voor het pak slaag dat ze ontving van Brown haar leven veranderde. Ze zei: “Ik ging slapen als Rihanna en werd wakker zoals Britney Spears. Dat was het niveau van de media chaos de volgende dag. Opeens cirkelde er een helikopter rond mijn huis en kon ik mijn eigen huis niet meer in door de pers.”

Rihanna vindt het nog steeds heel erg dat de foto's van haar toegetakelde gezicht als sappig werden ervaren.“Het was vernederend. Dat is niet een foto die je zou laten zien. De manier waarop mensen het als weer een ‘leuk onderwerp’ behandelden op het internet, terwijl het wel om mijn leven gaat… Het voelde alsof er misbruik van me gemaakt werd.”

Inmiddels gaat het veel beter met de 'Don't Stop The Music' zangeres. 23 november 2009 komt haar nieuwe album, Rated R, uit. In haar muziek heeft de Rihanna ook de vreselijke gebeurtenissen verwerkt: “Ik heb alles wat ik wou zeggen in de laatste maanden in mijn muziek gestopt. De liedjes zijn erg persoonlijk. Sinds mijn laatste album ben ik erg gegroeid. Het geeft precies weer waar ik nu sta.”


Kisses,

AISHA 'BABY G'

No comments: