31 October 2009

Lady = lief! Daddy's girl Lady GaGa koopt een hart voor haar pa!


Lady Gaga is een schat. Met haar diva gedrag, heftige songs en uitgesproken kledingstijl zou je dat niet zeggen. Toen haar vader in kritieke toestand verkeerde, wist de Lovegame zangeres niet hoe snel ze een nieuw hart voor hem kon kopen.

Een geƫmotioneerde Lady GaGa vertelde op het Amerikaanse radiostation Arizona's 104.7 KISS FM dat de hartoperatie heel hard nodig was om haar vader Joseph in leven te houden.

'Het was mijn grootste nachtmerrie dat hij zou overlijden. Hij had dringend een nieuw hart nodig. Ik bedacht me dan ook geen moment en heb het geld dat ik heb verdiend met mijn album aan hem gegeven, zodat hij een nieuw hart kon kopen', zegt Lady GaGa.

Lady GaGa: 'Mijn vader is mijn alles en ik heb zelfs afspraken afgezegd om er voor hem te kunnen zijn. Ik ben niet alleen Lady GaGa, maar ook een dochter met een geweldige vader, die hopelijk nog heel lang bij me is'.

ARRIVEDERCI GIRLS,

A.

No comments: